خبرنگاران ؛ وجدان بیدار جامعه و پیام آوران سنگر حقیقت هستند
به گزارش خبرخورموسی ؛ سیداحمد محفوظیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامام خمینی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است :
بسماللهالرحمنالرحیم
ن وَالقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون
همکاران گرانقدر عرصه رسانه و خبرنگاری
با سلام و احترام
هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار متعهد، شهید محمود صارمی، فرصتی است تا یاد و خاطره همه مجاهدان عرصه آگاهی و روشنگری را گرامی بداریم. روز خبرنگار، تجلی تعهد، صداقت و شجاعتی است که شما عزیزان با قلم و دوربین خود در مسیر حقیقتجویی و روشنگری به نمایش میگذارید.
خبرنگاران، وجدان بیدار جامعهاند؛ پیامآورانی که در سنگر اطلاعرسانی، بیهیچ هراسی، حقیقت را روایت میکنند و در تعالی فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشور، نقشی بیبدیل دارند. چه در روزهای آرام و چه در بزنگاههای دشوار ـ همانگونه که در حوادثی چون جنگ ۱۲ روزه در برابر تجاوز رژیم صهیونی و متحدانش شاهد بودیم ـ این رسالت خطیر را با جان و دل پاس داشتهاید.
اینجانب، با افتخار، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض میکنم و از درگاه خداوند متعال، توفیق، سلامت و عزت روزافزون برای شما عزیزان مسألت دارم؛ باشد که همواره صدای حق و حقیقت، در پرتو قلم و تلاش شما، به گوش همگان برسد.
سید احمد محفوظیان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامامخمینی(ره)
انتهای پیام/م