خبرنگاران ؛ وجدان بیدار جامعه و پیام آوران سنگر حقیقت هستند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامام خمینی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرخورموسی ؛ سیداحمد محفوظیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامام خمینی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است :

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ن وَالقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُون

همکاران گرانقدر عرصه رسانه و خبرنگاری

با سلام و احترام

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار متعهد، شهید محمود صارمی، فرصتی است تا یاد و خاطره همه مجاهدان عرصه آگاهی و روشنگری را گرامی بداریم. روز خبرنگار، تجلی تعهد، صداقت و شجاعتی است که شما عزیزان با قلم و دوربین خود در مسیر حقیقت‌جویی و روشنگری به نمایش می‌گذارید.

خبرنگاران، وجدان بیدار جامعه‌اند؛ پیام‌آورانی که در سنگر اطلاع‌رسانی، بی‌هیچ هراسی، حقیقت را روایت می‌کنند و در تعالی فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشور، نقشی بی‌بدیل دارند. چه در روزهای آرام و چه در بزنگاه‌های دشوار ـ همان‌گونه که در حوادثی چون جنگ ۱۲ روزه در برابر تجاوز رژیم صهیونی و متحدانش شاهد بودیم ـ این رسالت خطیر را با جان و دل پاس داشته‌اید.

اینجانب، با افتخار، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، توفیق، سلامت و عزت روزافزون برای شما عزیزان مسألت دارم؛ باشد که همواره صدای حق و حقیقت، در پرتو قلم و تلاش شما، به گوش همگان برسد.

سید احمد محفوظیان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامام‌خمینی(ره)

انتهای پیام/م

http://khormusa.ir/3597کپی شد! https://khabarkhoormousa.ir/3597/3597/کپی شد!