نگاهِ عاشورایی به قضا و عدالت؛ پیامِ قدردانی فرمانده سپاه بندرامام از مسئولان قضایی بندر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه بندرامام خمینی با اشاره به تقارنِ ایام با عاشورای حسینی و هفته قوه قضائیه ، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، از رویکردِ قاطعانه و فسادستیزانه رئیس دادگستری و دادستان بندر امام خمینی (ره) در راستای تحقق عدالتِ اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش خبرخورموسی ؛ سرهنگ پاسدار مهدی آزادیخواه در پیامی نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم

(اِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم اَن تُؤَدُّوا الاَماناتِ اِلی اَهلِها وَ اِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ اَن تُحکُموا بِالعَدلِ)

فرا رسیدن ایام حُزن‌انگیز تاسوعا و عاشورای حسینی، عالی‌ترین تجلیِ عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی در تاریخ بشریت را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) ، مقام عظمای ولایت و تمامی رهروان مکتب سرخ شهادت تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

همزمانی این ایامِ حُزن‌انگیز با هفته قوه قضاییه، فرصتی است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت، از برادران عزیزم جناب آقای حسین‌پور رئیس محترم دادگستری و جناب آقای جعفری‌اصل دادستان انقلابی و فسادستیز شهر بندر امام خمینی و تمامی همکارانشان تقدیر کنم. تلاش‌های شبانه‌روزی و تعامل سازنده‌ی این عزیزان، حقیقتاً ستونِ امنیت، سلامت اجتماعی و امیدآفرینی این شهر است.

در این تقاطعِ تاریخی، یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزِ مسیرِ حق و حقیقت خصوصا رهبر شهیدمان حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای (ره) و فرماندهان شهیدمان را گرامی می‌داریم و با بغضی برآمده از دل، از جای خالیِ شهدای والامقامِ این راه یاد می‌کنیم.

از خداوند متعال مسألت دارم که همگی ما را در مسیر نورانی سیدالشهدا (ع) ثابت‌قدم بدارد و توفیق خدمت‌گزاری صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی را عنایت فرماید.

سرهنگ پاسدار مهدی آزادیخواه

فرمانده سپاه بندر امام خمینی (ره)

انتهای پیام/م

http://khormusa.ir/5513کپی شد! https://khabarkhoormousa.ir/5513/نگاهِ-عاشورایی-به-قضا-و-عدالت؛-پیامِ-قد/کپی شد!